دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده
سرخط خبرها

آغاز رقابت کاروان ایران در پارالمپیک توکیو| «نعمتی» چراغ اول را روشن می‌کند

  • کد خبر: ۷۸۵۶۸
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
آغاز رقابت کاروان ایران در پارالمپیک توکیو| «نعمتی» چراغ اول را روشن می‌کند
از فردا رقابت‌های بانوان ایران در پاراالمپیک توکیو آغاز می شود و نعمتی باید به عنوان نخستین ورزشکار ایران به رقابت بپردازد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات ایران در پاراالمپیک توکیو از امروز آغاز می‌شود. در روزی که تیم‌ملی بسکتبال به‌مصاف تیم استرالیا می‌رود، در رقابت‌های انفرادی، بانوان ایران اولین ورزشکاران کاروان ایران هستند که مسابقاتشان را از فردا آغاز می‌کنند. براین‌اساس و طبق برنامه ستاد برگزاری مسابقات پاراالمپیک توکیو ۲۰۲۰ بامداد فردا زهرا نعمتی در رقابت‌های تیراندازی از ساعت ۴:۳۰ بامداد به وقت تهران مسابقه‌اش را آغاز می‌کند.

 

پرچم‌دار تیم‌ملی درحالی چراغ ایران را در توکیو روشن خواهد کرد که یکی از پرامیدترین نفرات کاروان کشورمان برای کسب مدال است. نعمتی که در کنار نورمحمد آرخی پرچم‌دار ایران در افتتاحیه مسابقات پاراالمپیک توکیو بود، از سرشناس‌ترین ورزشکاران مسابقات و از موفق‌ترین ورزشکاران تاریخ در مسابقات جهانی و پاراالمپیک است.

نعمتی و جوانمردی نامدارترین زنان حاضر در توکیو

وب‌سایت رسمی کمیته پاراالمپیک آسیا در گزارشی به حضور برترین زنان ورزشکار از قاره آسیا در بازی‌های توکیو۲۰۲۰ اشاره کرد که در آن نام زهرا نعمتی و ساره جوانمردی به چشم می‌خورد. به‌جرئت می‌توان ادعا کرد زهرا نعمتی محبوب‌ترین و موفق‌ترین پاراالمپین زن ایرانی است و تلاش می‌کند سومین مدال طلایش را در توکیو به‌دست بیاورد. نعمتی در لندن۲۰۱۲ موفق شد رکورد پاراالمپیک را جابه‌جا کند و در بازی‌های ریو۲۰۱۶ هم به‌عنوان المپین و هم به‌عنوان پاراالمپین حضور داشت. همچنین ساره جوانمردی با ۲ طلای پاراالمپیک و ۳ عنوان قهرمانی جهان جزو نامداران این رشته ورزشی است. جوانمردی توانست در مسابقات قهرمانی۲۰۱۸ جهان در کره‌جنوبی و بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا عنوان قهرمانی را از آن خود کند و باتوجه‌به عملکرد خیره‌کننده‌اش در جام‌جهانی۲۰۲۱ العین به‌نظر می‌رسد آماده دفاع از طلای پاراالمپیکش است.

برنامه مسابقات زنان ایران در پاراالمپیک توکیو:

جمعه ۵شهریور
■ از ساعت۴:۳۰ زهرا نعمتی در تیراندازی باکمان / ■ فرزانه عسگری در تیراندازی باکمان
یکشنبه ۷شهریور
■ از ساعت۴:۳۰ فرزانه عسگری در تیراندازی باکمان – دور حذفی/ ■ از ساعت ۷ فرزانه عسگری در تیراندازی باکمان – دور حذفی
دوشنبه ۸شهریور
■ از ساعت ۴ رقیه شجاعی در تیراندازی/ ■ از ساعت۴:۳۰ فرزانه عسگری در تیراندازی باکمان– یک‌هشتم نهایی (در صورتی که به این مرحله راه یافته باشد) / ■ از ساعت۱۴:۴۰ الناز دارابیان در پرتاب دیسک
سه‌شنبه ۹شهریور
■ از ساعت ۵ ساره جوانمردی و سمیرا ارم در تیراندازی تپانچه/■ از ساعت ۵ هاشمیه متقیان در پرتاب نیزه
چهارشنبه ۱۰شهریور
■از ساعت ۵ رقیه شجاعی در تیراندازی تفنگ
پنجشنبه ۱۱شهریور
■ از ساعت۵:۳۰ زهرا نعمتی در تیراندازی باکمان/ ■ از ساعت۶:۵۰ شهلا بهروزی‌راد در پاراکانو
شنبه ۱۳شهریور
■ از ساعت ۵ ساره جوانمردی و سمیرا ارم در تیراندازی تپانچه/ ■ از ساعت۵:۳۰ رایحه شهاب در پاراتکواندو وزن به‌اضافه ۵۸کیلوگرم /■ زهرا نعمتی و غلامرضا رحیمی در تیراندازی باکمان/ ■از ساعت ۷ شهلا بهروزی‌راد در فینال پاراکانو ۲۰۰متر (مشروط بر اینکه به فینال راه یافته باشد)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->